Tuesday, March 3, 2009


[UPDATE, Noon: The online guys fixed it. I wonder how they knew!]

It's 10:30 a.m. Surely by now, somebody at the Review-Journal has realized that the largest headline on the front page has a glaring error. It reads: "Stations granted extension." Who's "Stations"? Last I heard, the company that owns Palace, Boulder, Texas, Sunset and all the other locals casinos was known as Station Casinos, not "Stations."

OK, so they can't correct this embarrassment in the dead-tree edition. But it wouldn't take much to fix it online, would it?

Sigh. Whatever. They're probably real busy filming their publisher's next illuminating RJTV commentary.


Anonymous said...

they probably had the same reaction as yesterday about podcasting. "oh, big deal, close enough." these aren't people who really care about accuracy, Steve. And you prove it day after day. - JK